Отримай український практичний посібник з реклами
Практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» від викладача Школи журналістики УКУ Сергія Трухімовича вийде друком у Видавничому домі «Києво-Могилянська академія».
Проект реалізовується як crowdpublishing на сервісі
Спільнокошт, тож отримати посібник можливо лише фондувавши видання. Це друга, оновлена і суттєво доповнена версія практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
Посібник розповідає про основи реклами, а також відкриває секрети успіху, які стануть у нагоді при роботі з власним проектом. У книзі містяться практичні рекомендації, корисні для сфери реклами. В посібнику автор систематизує не лише теоретичну базу, а й надає конкретні алгоритми дій, засновані на власному досвіді практичної роботи у сфері медіа-комунікацій.
У посібнику представлена як цілісна загальна картина (ментальна карта: основні принципи реклами), так і послідовний покроковий розгляд кожного з елементів загальної картини. Автор створив дуже зручну й зрозумілу карту основних принципів та механізмів реклами. Сергій Трухімович зібрав знання, котрі дотепер можна було зустріти в різних джерелах, доповнив їх власними схемами і додатками.
Ознайомтесь із
демо-версією книги.
Отримайте примірник оновленого практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера». Для цього необхідно:
- Зайти на сторінку проекту на Спільнокошт.
- Натиснути чарівну кнопку «ФОНДУВАТИ».
- Вписати суму свого внеску.
- Обрати подарунок згідно цієї суми (переважно це практичний посібник).
- Внести кошти.
- Розповісти друзям про свій вчинок.
- Після того, як буде зібрано оголошену суму, ти отримаєш посібник поштою.
Партнери проекту:
- Видавничий дім «Києво-Могилянська академія»
- Київська школа рекламних технологій
- Харківська школа реклами та комерційного дизайну «Багаж»
- Культурно-громадський центр Шelter+
- Об’єднання відповідальних громадян
- Школа журналістики УКУ
22.03.2016